Alla inlägg den 30 april 2017

Av Eskil Telemark - 30 april 2017 21:07

Jag var inte vid brasan ikväll. Jag spelade spel. Jag gillar inte eld så mycket. Jag tycker det är mest varmt. Inte varmt och skönt. Bara varmt. Jag gillar att spela spel. Nästan alla spel tycker jag om som inte är på datorn. Jag tycker om en del spel på dator med jag menar inte såna. Jag spelade riktiga spel med riktiga kompisar. Vi spelade Uno, Yatzy och ett spel med kort. Vändtia heter det. Jag gillar Yatzy mest tror jag.


Imorgon är det ledigt fast det är måndag. Sånt är extra lyxigt eftersom det är ovanligt. Jag ska inte göra något speciellt men det ska bli jätteskönt. Jag ska sova länge och inte ställa klockan. Jag ska sova tills jag vaknar av fåglar eller solen. När man har semester kan man sova så länge varje dag. Jag har semester på sommaren och den kommer snart. Jag ska till Spanien kanske. Det beror lite på. Jag har varit där två gånger tidigare också. Två gånger om det spelar någon roll. Sen blir det kanske tre då. Om jag reser i sommar alltså. Jag tror det och hoppas det.


#Spel #Spanien #Sova

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards