Alla inlägg under april 2019

Av Eskil Telemark - 18 april 2019 17:30

Jag är hungrig och vill äta mat. Jag har alltid mat men inte nu. Nu har jag inte någon mat men jag är ändå hungrig som en  varg. Vargar äter bara kött för att det är massor av proteiner i kött.  Det är nyttigt med proteiner och vitaminer. Jag är nog hungrigare än en varg för jag kan äta grönsaker också intye bara kött och protein. Så kan inte vargar göra då får dom ont i magen. Det har jag haft många gånger om jag äter för mycket mat eller är hungrig som nu. Då får man ont i magen om  man inte äter mat. Jag provade Linas matkasse som var snabb och den var det. Men inte lika snabb som  dom på TV-kocken eller såna. Men snabbare än jag brukar laga mat så ganska snabbt ändå. Sen gjorde jag inte det men jag var smart för det var billigt från början dsen var det annat pris efter ett tag. Dyrare pris på matkassarna och jag hade ingen topplista att titta på den här gången. Jag gillar listor. Mest dom som har topplista men andera listor också. Jag kanske ska göra en lista på bloggen. Det vet jag hur man gör men inte hur det blir en topplista med 1-10 eller 1-5 eller sånt. Han eller hon som skriver på den här bloggen har gjort en toplista med hela bloggen också. Så vikll inte jag ha dety. Jag vill bara ha en lista på ett inlägg och en topplista.


#topplista #matkasse #snabb #billig 


Ovido - Quiz & Flashcards