Alla inlägg den 27 april 2017

Av Eskil Telemark - 27 april 2017 22:43

Idag fick jag en riktigt härlig stöt genom kroppen. Så fort jag öppnade dörren imorse så var det som om hela våren hälsade mig välkommen. Solen strålade och värmen böljade genom min kropp. En fantastisk start på dagen.


Resten av dagen var utan stötar men ganska bra ändå. Arbetet flöt på som det brukar och inget gick snett. Det gör sällan det. Mitt jobb är inte så värst komplicerat men jag är okej med det. Jag har aldrig haft ambitioner att klättra i karriären. Jag trivs bra där jag är. Det är en trevlig stämning på jobbet och på luncherna är jag ibland med killarna på lagret och spelar kort. Jag tycker inte om att vi spelar om pengar även om det är 5 kronor partiet. Jag tycker inte man ska spela om pengar. Undantaget är om det går till välgörenhet, som en tombola. Då är det okej.


#Tombola #Kort #Stöt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards