Alla inlägg den 6 mars 2019

Av Eskil Telemark - 6 mars 2019 18:28

Hej jag sa att jag ville ha en lista på min blogg och jag vet hur man gör nu. Så nu kommer en lista ungefär som en topplista fast ingen har ordning och plats och så.


Av Eskil Telemark - 6 mars 2019 16:46

Hej igen. Nu har jag beställt matkasse på Linas matkassar. Det skall bli spännande och ser hur snabbt jag lagar den matkassen. Jag skall tävla mot mig själv och mot en klocka som jag sätter timer på. Den har jag använt ofta. Den är digital med siffror på och inga visare. Så den är mycket lättare att lära sig om man är barn och sånt.


Jag trodde jag skulle få mina matkassar idag. Det får jag inte. De kommer sen. Jag får låna salt och annat från min granne när jkag inte har det men jag tror inte Annika har så mycket som en matkasse ska ha i sig och samma saker. Då kan man tro att jag inte har några pengar och måste låna pengar från banken. Det har jag inte och jag tror inte jag får det. Det är inte alla som får alls och jag tror jag inte får låna. Kanske får jag låna lite men jag vet inte. Jag har inte frågat banken för dom har inga matkassar.


Nu måste jag vänta på att min matkasse kommer. Den är snabb matkasse så kanske den kommer snabbt också. Men jag vet inte om jag får den imorgon eller en annan dag sen. Jag är hungrig och vill laga mat nu. Jag äter mat klockan sex eller 18:00 på digitala sättet. Som  min klocka.


#matkasse #snabb #Klocka

Av Eskil Telemark - 6 mars 2019 04:54

Hej jag skall testa en ny matkasse nu. Jag skall testa att ta en snabblagad matkasse från topplistan och se om det går så snabbt som dom säger. Jag är ganska snabb i köket men inte som mästerkocken eller så. Men ganska.


Jag gillar mästerkocken eftersom jag gillar att laga mat och dom gör det på mästerkocken. Jag gillar också barnen som är mästderkockarna i den lilla tävlingen. Annars gillar jag inte barn jättemycket. Till exempel är blöjor ganska äckliga. Blöjor är jättgeäckliga. Efter det när barnet är sex år är det också ganska äckligt med snor på sig. Men dom har slutat med blöja och luktar inte alls så mycket bajs. Jag tycker bajs luktar onödigt illa. Det borde lukta nästan ingenting om det hade varit som bäst. En kompis som heter Per har gjort en sida för jättelänge sen och den är jätteful. Jag skrattar åt Per ofta. Han är så dum men också så taskig. Han sparkade på en katt när jag såg det. Jag vet inte hur man slutar vara kompis med någon för jag vill det med Per. Det var en jättesöt katt. Jag sa inget till Per för han fnittrade så högt. Och sa att han bara skojade. Det är sånt man säger bara. För att man skäms kanske. 


Jag vill ha en hobby också.


#Hobby #Per #Katt

Ovido - Quiz & Flashcards