Direktlänk till inlägg 1 maj 2017

Ledig måndag

Av Eskil Telemark - 1 maj 2017 11:20

Idag är det måndag och det är ledigt. Det är väldigt skönt tycker jag. Det är sol och varmt. Det är väldigt härligt. Det enda som stör är alla motorcyklar som låter. Bilar är okej, men motorcyklar låter för mycket. Det brummar och brummar.


Varför tycker alla med motorecykel att det är okej att köra så fort och så högt? Kan man inte ha tysta motorcyklar? Det hade varit mycket bättre. Det är okej om det låter lite. Men motorcyklar låter inte lite alls. De låter jättemycket. Men solen lyser mycket. Snart är det sommar och då fyller jag år. Jag gillar sommar. Då ska jag kanske till Spanien. Då har jag varit där tre gånger. Om jag åker dit i sommar. Jag hoppas det. Det ska bli härligt med sommar och semester.


Idag ska jag vara ute mycket. Då får man d-vitaminer och det är bra. Jag äter d-vitamin på vintern. När det är mörkt behöver man det. Nu är det inte så mörkt längre. Nu är det ljust mycket. Och ljust ganska länge på kvällarna.


Jag gillar inte på vintern när det är mörkt hela tiden. Jag gillar ljuset mycket mer.


#motorcykel #Sommar #Ledig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eskil Telemark - 17 maj 2019 18:15

Hej idag såg jag äckliga saker. Jag såg äckliga blöjor som låg i en papperskorg med bajs på. På blöjorna inte på papperskorgen. Kanske där också jag vet inte. Jag tittade inte så noga när jag såg allt bajs det var bara äckliga blöjor och jag ville in...

Av Eskil Telemark - 18 april 2019 17:30

Jag är hungrig och vill äta mat. Jag har alltid mat men inte nu. Nu har jag inte någon mat men jag är ändå hungrig som en  varg. Vargar äter bara kött för att det är massor av proteiner i kött.  Det är nyttigt med proteiner och vitaminer. Jag är nog ...

Av Eskil Telemark - 6 mars 2019 18:28

Hej jag sa att jag ville ha en lista på min blogg och jag vet hur man gör nu. Så nu kommer en lista ungefär som en topplista fast ingen har ordning och plats och så.   Katter är på min topplista också men inte den här listan Också är det andra...

Av Eskil Telemark - 6 mars 2019 16:46

Hej igen. Nu har jag beställt matkasse på Linas matkassar. Det skall bli spännande och ser hur snabbt jag lagar den matkassen. Jag skall tävla mot mig själv och mot en klocka som jag sätter timer på. Den har jag använt ofta. Den är digital med siffro...

Av Eskil Telemark - 6 mars 2019 04:54

Hej jag skall testa en ny matkasse nu. Jag skall testa att ta en snabblagad matkasse från topplistan och se om det går så snabbt som dom säger. Jag är ganska snabb i köket men inte som mästerkocken eller så. Men ganska.   Jag gillar mästerkocken ...

Skapa flashcards